Małe, tanie i praktyczne – smycze i breloki reklamowe

9 lutego 2021

Praca nad budową wizerunku marki to niełatwe zadanie, opierające się na czynnościach obejmujących rozmaite dziedziny. Jedną z nich jest na pewno wykorzystanie gadżetów reklamowych mających wywołać skojarzenia z konkretną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być ponad wszystko praktyczne – wtedy klienci będą częściej ich używać, a dzięki temu będą pozytywnie kojarzyć konkretną markę. Wobec tego firmy korzystające z tej formy promocji najchętniej zamawiają takie gadżety jak kalkulatory, ołówki czy akcesoria do telefonów. Dużą popularnością mogą pochwalić się również breloki i smycze z nadrukiem. Dlaczego opłaca się je zamówić? Do czego można je wykorzystać?

Smycze z logo – gadżet nie tylko na cele marketingowe

Przyczyn popularności breloków i smyczy z nadrukiem nie trzeba długo szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów wykorzystywanych w marketingu przesądzają przede wszystkim ich niski koszt za wykonanie, nie przekraczający na ogół paru złotych za jedną sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowych wydatków, można zamówić ich pokaźną ilość. Jest to najistotniejsze dla przedsiębiorstw, które szykują szeroko zakrojone działania marketingowe, opierające się m.in o dystrybucję gadżetów sporej grupie osób, np. klientom sklepu bądź gościom firmowego pawilonu podczas giełdy. Smycze z nadrukiem są także często nabywane przez korporacje dla zatrudnionych tam pracowników – umożliwiają komfortowe noszenie przepustek do otwierania drzwi i plakietek z ID.

Breloki z logo – przydatne gadżety

Co natomiast z brelokami? Najważniejszym powodem, dlaczego marketingowcy ochoczo sięgają po breloki z własnym nadrukiem jest ich potężna ogromne zróżnicowanie. Wśród nich są zarówno te używane jako element dekoracyjny do kluczy, jak i breloki o większej użyteczności, jak np. metry, latarki czy otwieracze do kapsli.