Agencja SEO Kraków. Kompleksowa pomoc fachowców.
Firmy lub właściciele witryn internetowych, którzy chcą pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie poleca się, to podejmowanie starań osobiście. Nie mając rozeznania w problematyce SEO i nie monitorując regularnie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać prawidłowo i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla doświadczonego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam dodatkowo osoby od kodowania, kampanii Google Ads, grafiki i content marketingu, które służą rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.
Rzetelna agencja SEO przygotowuje indywidualną ofertę dla każdego klienta
Polskich agencji SEO jest co niemiara. Czym kierować się w trakcie doboru podmiotu, która podniesie naszą widoczność w SERP? Polecamy wybrać markę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a także tych kreatywnych oraz marketingowych, co roku się zwiększa, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z firmą, która funkcjonuje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, iż ma ona duże doświadczenie i może bez trudu zaprezentować ciekawe portfolio swoich uprzednich prac. Na stronach agencji SEO często obecny jest dział z opisem tzw. „kejsów”. Zanim zatwierdzi się umowę powinno się przeczytać studia takich przypadków, aby samemu wstępnie zobaczyć, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i z jakimi przeszkodami przyszło im się zmierzyć. Najlepsza agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: zawiadamia o harmonogramie zadań na nadchodzące miesiące, a także przekazuje sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich następstwa.
Kolejna nie do przecenienia kwestia to personalizacja oferty i dostosowanie strategii prac do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w przeciągu 30 minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o kolejne dane o firmie, nieodzowne do opracowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie można odszukać na własną rękę w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych przedtem pracach SEO czy o kluczowych dla klienta towarach czy usługach, które pragnie wypromować.
Rozliczenie za pozycje – czy to dobra forma rozliczeń z firmą SEO?
Ostrożnie należy potraktować agencje SEO, które proponują typ współpracy z zapłatą za uzyskany efekt. W takim modelu płatność odbywa się wtedy, gdy frazy kluczowe dotrą na określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 czy też do Top5). To nadal często proponowany rodzaj rozliczeń, lecz niesie ze sobą spore zagrożenie – można bowiem uzyskać natychmiastowe rezultaty za sprawą łamania reguł określonych przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych klientowi, z tej przyczyny solidna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o cenę za działania firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – na ogół w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy konieczne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby przeprowadzić dokładny audyt SEO, a następnie wcielać w życie wszystkie wyliczone w nim sugestie. W późniejszym okresie współpracy, gdy witryna klienta jest już zoptymalizowana, koszty działań bywają o wiele mniejsze.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]