Pawilony handlowe – na targi i wystawy

9 kwietnia 2019

Pawilony są przydatne w każdej firmie z branży handlowej. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a prócz tego, ze względu na mobilność i szybki montaż, mogą być stosowane np. do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechuje je względnie szybki montaż, jednakże ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest wynikiem wykorzystania do ich produkcji wysokiej klasy tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – również przy intensywnej eksploatacji.