Jakie działania warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej?

6 grudnia 2019

Złóż wizytę w agencji marketingowej Kraków - tu skorzystasz z doświadczenia profesjonalistów

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy jest się usługodawcą, producentem czy właścicielem sklepu, akcje reklamowe winny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i opłacanie własnych działów ds. marketingu, tymczasem małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, na ogół poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – folderów, stoisk targowych, billboardów czy plakatów. Agencja marketingowa napisze również interesujące, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy, a także zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Twitter, Facebook czy Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów bądź targów wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zżytego ze sobą i kompetentnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń albo organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji marketingowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego grona wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]