Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

18 maja 2022

Tutaj uzyskasz szczegółowe informacje o tym, jak wybrać firmę SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym film

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Bing, DuckDuckGo czy Yahoo, wciąż najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, z reguły jest to niemożliwe bez wsparcia specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki film o tym, jak wybrać solidną agencję SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w kilku punktach wyjaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego największą konkurencją,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Pracownica firmy Google wskazuje także, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym widoczne efekty dopiero po kilku miesiącach działań.